Cercar en aquest blog

Voleu aventura? seguiu-me en aquest intrepidant viatge!.

NAMIBIA AWAITS!

dimarts, 20 de novembre del 2018

HOME, SWEET HOME!


Un cop a casa i rememorant les vivències del viatge és quan sóc més conscient dels grans moments viscuts en aquesta aventura... Tot plegat em convenç encara més que viatjar és la millor escola que hi ha a la vida.

L’EOI Lleida, amb la seva oferta anual de Borses de Viatge l’ha clavat de ple donant als alumnes l’oportunitat de sortir de les aules per aprendre idiomes de la forma més motivant.



Com a guardonat d’una Borsa de Viatge, vaig triar Namíbia. Una terra remota, de gran extensió i una població molt reduïda que té l’anglès com a llegua oficial. Durant un mes he fet una verdadera immersió en la llengua anglesa. Però al mateix temps, la idiosincràsia de la seva gent, el cru paisatge desèrtic, la hostilitat de la fauna salvatge m’han ensenyat aquelles altres coses que no s’aprenen a les classes, com és apreciar les enormes comoditats que aquí gaudim i que no sempre en som conscients.

M'emporto una experiència molt bonica i positiva, però de vegades he de reconèixer que un tant dura.



Així que companys i alumnes, desitjo que aquest blog us encoratgi a molts a sortir de les vostres zones de confort, deixeu anar la imaginació i presenteu les vostres propostes de viatge en la nova edició del 2019.

The Baobab, a holy tree in Africa.


Si voleu saber més sobre la meva aventura i la d’altres companys que han gaudit d’una Borsa de Viatge al 2018 esteu tots convidats a la presentació que es farà el proper 22 de novembre a l’EOI – Lleida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada